divendres, 13 de maig del 2011

ENTREVISTA AMB EL RAUL HERNANDEZ

Avui entrevistarem a Raul Hernandez, que com ja sabeu es presenta amb el Agusti Masana a les  proximes eleccions municipals.
Bona Tarda Raul
Raul: Bona  Tarda

1- Quant vas començar amb L'ADF?

Raul:  L'any 2005, quan es van produir els grans incendis al municipi de Balsareny, em vaig sentir impotent al no poder fer res i veure com les flames anaven consumint el bosc. En aquell moment vaig decidir apuntar-m'hi.

2-  Que fas a l'ADF?

Raul: Soc un voluntari mes. A l'estiu tant els meus companys com jo, posem tot el nostre el esforç en les tasques d'extinció d'incendis i a la vigilància preventiva. Al hivern tasques de prevencio.

3- Quines altres activitats feu a l'ADF?

Raul:  A part de les tasques preventives en activitats on el foc es pólvora hi som molt presents com en castells de foc i correfocs, també col.laborem en les caminades i curses del poble. I en cas que que sens sol.liciti també col.laborem amb altres cossos d'emergència com protecció civil o bombers.

4- Ets voluntari en un altre organització?

Raul : Si, desde 1998 soc voluntari de Creu Roja com a Socorrista. En aquesta organització he après moltes coses que també puc aplicar en altres aspectes de la vida, any a any fig cursos de reciclatge.

5- Com es que t'has apuntat a la candidatura de l'Agusti Masana?

Raul: Un dia xerrant, l'Agusti m'ho va comentar i desde el primer moment li vaig donar suport, dies mes tard tambe per casualitat i tot explicant-me el projecte en va oferir formar part de la llista, i vaig aceptar.

6- Perquè?

Raul: Perquè és un projecte ambiciós amb gent jove i que volem un Sant Fruitos millor.

7- I la teva familia que hi diu?

Raul: La meva dona en va recolzar de del primer moment. Li vaig presentar el projecte D' imagina't i li va semblar un gran repte i a l'hora una gran oportunitat de millorar el poble

8- Confies en que guanyareu les eleccions?

Raul: Si

9- Et veig molt segur...?

Raul: Ho estic,crec que els santfruitosencs es mereixen un canvi, Imagina`t es un grup de gent jove amb ganes de tenir un poble per viure,treballar i sentir-si a gust.

Moltes Gracies Raul. Que tingueu molta sort

Raul: Gracies a Voseltres